Известие

Collapse
No announcement yet.

Вадене на скъсана свещ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
    Това е инструмента, ама комплекта на "Вюрт" струваше към 400+ лв., аз си ги отвивам по метода на Пининфарина, а ти като така и така си направил резба сега го напръскай обилно с ВД 40, навий един болт с обратна резба със същата стъпка и действай. Така ако скъсащ болта ще можеш да го разпробиеш, а скъсаш ли метчика ще си слагаш лед на челото. И друг път да знаеш - свещи се развиват на загрят ДВГ и тръгне ли, не спираш докато не я отвиеш напълно
    На загрят?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      На загрят?
      И аз мисля е на загрят (разширени материали) НИКОГА не се развива или завива свещ

      Comment


      • #18
        Няма логика, ама е факт - знам го отпреди доста години когато успях да "замажа" едни свещи - мисля, че човекът ми го обясни с различното температурно разширение на алуминия и материала на свещта. Оттогава си ги отвивам на ок. 50 градуса бе прекъсване и не е имало проблем
        Last edited by kiko73; d.m.y г., 11:42.
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #19
          Абе и аз имам наблюдения, че на загрят по-лесно се развиват. Не че пак няма възможност да повлече резбата. Случвало се е на несменяни по 100 000+км да ми затяга, което го отдавам на нагара по резбата на свещта и тогава само на загрят мотор и така 2 часа напред-назад по милиметър, иначе главата долу.

          Успех

          Comment


          • #20
            На студен мотор се развива и завива с точните Нм. На топъл мотор се затягат повече тогава резбата може да повлече. Никога на топъл мотор не се затяга. За развиването е на късмет. Всичко зависи от стягането преди това.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              На студен мотор се развива и завива с точните Нм. На топъл мотор се затягат повече тогава резбата може да повлече. Никога на топъл мотор не се затяга. За развиването е на късмет. Всичко зависи от стягането преди това.
              Никой не е споменал, че нещо се затяга на топъл мотор - а това за късмета е вярно, ама не е лошо ако можеш да му помогнеш малко
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #22
                Ми как да у помогна? Посочих правилния инструмент, Бобо още в началото го каза. Не струва милиони. Във всеки магазин за инструменти ги има.

                И на топъл мотор не се прави нищо.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Точно със същия инструмент се борихме от вчера. В крайна сметка този екстрактор (в първия пост го нарекох обратен метчик) се нави до край без свещта да поддаде. Утре ще сваляме глава...
                  GTV

                  Comment


                  • #24
                    Има и друг вариант който съм изпитал много ефикасно. Запушваш отвора с нещо стабилно и капваш вътре при свеща няколко капки спирачна течност и чакаш 10 - 15 мин. може и повече. Подсушаваш да не протече на долу като отпушиш и пробваш пак с екстрактора. Спирачното масло прониква между резбите и разяжда нагара който се е запънал там.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Има и друг вариант който съм изпитал много ефикасно. Запушваш отвора с нещо стабилно и капваш вътре при свеща няколко капки спирачна течност и чакаш 10 - 15 мин. може и повече. Подсушаваш да не протече на долу като отпушиш и пробваш пак с екстрактора. Спирачното масло прониква между резбите и разяжда нагара който се е запънал там.
                      Ако е пръскал с WD и не е станало, не виждам как спирачната течност ще ппомогне... Свалянето на главата аз бих го направил само ако хептем нищо не помага...
                      Иначе и аз мисля, че на загрял мотор може да се прави едно-единствено нещо: да изпушиш една цигара докато изстине

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        Ако е пръскал с WD и не е станало, не виждам как спирачната течност ще ппомогне... Свалянето на главата аз бих го направил само ако хептем нищо не помага...
                        Иначе и аз мисля, че на загрял мотор може да се прави едно-единствено нещо: да изпушиш една цигара докато изстине
                        ВД-то е пълен та*ак пред спирачното масло. Това е единственото нещо което наистина помага в такива случаи.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Комплекта който е показан на предишните постове по български език си го наричаме шпилкари .Колега вземи си от вюрт имат спрейчета за такива запекли резби напръскайго и го остави поне 30 минути да проникне по цялята резба и ако можеш в отвора набий еврейска звезда която е малко по голяма от отвора .Ако тръгнеш да го вадиш със шпилкар има голяма вероятност да го счупиш и после ще сваляш главата и на обемна ерозия да вадиш всичко .Със обратен метчик също може да стане гаф и пак да се вкараш във същия филм.

                          Comment


                          • #28
                            На малките свещи по аутодата им дават 2 пъти по-малко стягане, по спомен 12Nm, което е направо едно нищо, те и за това някои майстори дето стягат на око ги портят. Така или иначе може цялата драма да е за добро и ще си направиш това онова по главата
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #29
                              В същност свеща тръгна ли да се развива от началото или изобщо не помръдна? По принцип го казвам: трудно развиваща се свещ тръгне ли не трябва да се спира. Развиваш докато не излезе независимо как излез. Молиш се резбата да си остане на главата и въртиш.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Последно екстрактора мина целия през резбата на свещта. Почнах да свалям главата.
                                GTV

                                Comment

                                Working...
                                X